Motorola RAZR V3i zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola RAZR V3i zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

aannnnaaa 30-06-2009
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Ik heb de Razer nu al ongeveer 3 jaar. een goed toestel met aardig wat opties. zelf heb ik alleen wel dat het geluid wat slecht is bij gekregen liedjes, en foto's zijn niet zo heel scherp.
De Razer is wel een heel sterk mobieltje! ik heb hem al een aantal keer van behoorlijke hoogte op een stenen vloer laten vallen, en zelfs een x in de wc. tog doet alles het nog.
ik vind het echt een topmobiel met een mooi disign

Koekje 16-04-2009
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Het is echt een geweldig mobieltje. Heb em nu ongeveer een jaar en ben nogsteeds zeer tevreden.. Wanneer ik een nieuwe mobiel moet zal ik zeker weer dezelfde kopen!

Miss Lauraa 20-01-2008
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Ik heb hem nu al 2 jaar en hij werkt nog goed. Alleen de batterij is best snel leeg. En de bluetooth is niet geweldig. (Geen goed signaal, wilt vaak niet verbinden) Het viel me op dat het bij veel Motorola's het geval is. Verder is het ook wel jammer dat de inbox zo snel vol is. En de telefoonboek niet zo veel mogelijkheden heeft. Veder heeft ie een goeie camera, en het geluid is ook goed.

Willw 22-12-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Prachtig en fijn toestel!
Enkele maanden in het bezit en totaal geen klachten niet uitvallen,vastlopen of wat dan ook!
Heel mooi disign ook!
Heb het idee dat het toestel het ook erg lang gaat volhouden!
Het enige minpunt vind ik de stanby tijd:2 dagen!
Met niet al teveel bellen smsen of wat dan ook!
Al met al een aanrader

Moiimoii 02-12-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Ik hoor van sommige mensen dat de bediening en de geluidskwaliteit slecht is. Zelf heb ik hier totaal geen last van!

Ik heb soms dat hij even uitvalt, maar daar heb ik geen moeite mee als het maar eens per 2 maanden is ofzo.

Verder vind ik wel dat als de muziek vaak aanstaat, de accu snel leeg gaat.

Het design is super! Alleen bij mij is het rondje met de pijltjes op het toetsenbord beschadigd, dat is wel heel erg zonde. Waarschijnlijk heb ik de mobiel eens te hard dicht gedaan, maar dan nog hoor hij dat niet echt te doen!

Op een paar kleine puntjes na, een súper telefoon! Ben er nogsteeds (na meer dan een jaar) super blij mee!

Dia 01-12-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Geweldig toestel. Nu bijna 2 jaar in bezit en het wordt dus tijd voor een nieuwe.... (ivm abonnement hihi). Maar eigenlijk wil ik het gewoon bij deze houden. Heb in de afgelopen 10 jaar verschillende merken gehad maar deze is zowel qua vormgeving als gebruik erg goed. Heerlijk klein, in dichte stand kan je zien wie er belt, is te gebruiken als mp3 speler, en natuurlijk kan je er foto's mee maken (als zijn die van slechte kwaliteit). Ik gebruik hem ook als wekker: je wordt dan wakker met een door jou gekozen nummer( uit mp3 lijst)... heerlijk! En...ik heb in die 2 jaar nooit problemen met toestel gehad.

Frederique 10-11-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Ik vind dit een heel leuke telefoon. Hij heeft een super design, ziet er gewoon fantastisch uit. Qua gebruik: geen probleem. Eén detail: gsm laat je niet weten dat je tijdens het tikken de 160 sms-tekens overschrijdt... Of toch?

arno_j 06-11-2007

Fijn toestel.

Nokia is lang zo gebruiksvriendelijk niet. Siemens lang zo degelijk niet. Hij is al een keer van tafel geknikkert geen krasje en werkt nog perfect. Hoe zo ringtoons kopen ik zet er wel een mp3tje op.
Is het dan allemaal perfect nee. De voice dail functie had wel iets anders gemogen. Je zegt de naam en als hij iets verstaat belt hij. Ik had liever de mogelijkheid gehad om het nummer te accorderen. Het “accu klepje” schuift niet helemaal lekker (dit was altijd al dus niet sinds hij gevallen is).

Maar hij blijft handig.

Kimmiegirl_87 01-10-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Ik heb de motorola v3i op 10 oktober 2006 gekocht in combinatie met een abonnement, wilde per se deze telefoon omdat ik die gewoon geweldig vond.

Het tegendeel werd snel bewezen, ik had de telefoon 3 maanden en hij deed het niet meer. Ik had er niets aparts mee gedaan alleen gebeld en gesmst, een stuk of 5 liedjes erop gezet maar daar hield het dus toen al op. Ik dacht dit is eenmalig dus teruggebracht naar de winkel en twee weken later weer opgehaald.

twee maanden later had ik weer exact hetzelfde probleem, ik snapte er niets van hij ging niet meer aan of uit dus met veel tegenzin weer naar de winkel. twee weken later had ik hem alweer terug.

Ik besloot toen om een tasje voor mijn telefoon aan te schaffen omdat ik bang was dat er door onvoorzichtigheid telkens iets kapot ging. Na zes maanden gelukkig te zijn geweest ging hij weer kapot, weer hetzelfde voor de derde keer hij ging niet meer aan of uit. Dus maar weer teruggebracht naar de winkel.

Anderhalve week later (vond ik alweer een beetje te snel) kon ik hem weer op komen halen. Ikke blij eindelijk weer van mijn oudbollige telefoontje af en mijn motorola weer in bezit. Ik kwam thuis en kwam er binnen enkele seconden al achter waar ik bang voor was, de telefoon deed het nog niet. Ik had hem dus net opgehaald in de winkel en hij was kapot.

Ik ben meteen weer op de brommer gestapt en terug naar de winkel gegaan, de telefoon was al voor de vierde keer kapot wat doe je dan.

De vrouw in de winkel ging kijken hoe het zat met de voorwaarden. Er bleek een voorwaarde te zijn bij de kpn dat als je voor de vijfde keer terug komt met je kapotte telefoon kun je voor niets een nieuwe telefoon uitzoeken. Hij is nu dus voor de vierde keer weg en als hij terugkomt hoop ik dat hij snel weer kapot is want dit is niet normaal.

Ik weet ook niet of dat dit bij elke motorola v3i is. maar ik zal blij zijn als ik ervanaf ben.

Ik heb een abonnement voor 2 jaar met 1 jaar garantie op de telefoon maar op elke reparatie heb je weer 3 maanden garantie. Ik heb een beetje stampij gemaakt in de winkel en heb nu een jaar garantie erbij gekregen. We zullen snel zien hoe het zal gaan.....

TA 26-07-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Tja, ik wilde eens een keer wat anders.

Ik heb een 6230i, werkt goed, deblokkeren van toetsenbord was ik helemaal zat 40x per dag.
Als je niet blokkeert belt hij in je broekzak, of je hebt er eind van de week weer 10 kontakten bij met namen als 2357# enz.

Ik wilde weer een kleptoestel, heb je die problemen niet.

Tegen alle goed bedoelde adviezen in een Motorola genomen.

Tjonge, wat is dit een fijn toestel.
Design ongelooflijk, bediening kinderlijk eenvoudig, ik ben er helemaal blij mee.

Ik begrijp werkelijk niet waar sommigen het over hebben, geluid slecht? Bediening erg lastig?
Het zal wel. bij mij niet.

Heb tig jaar nokia gehad, niets te zeuren, maar dit is ook erg eenvoudig, iets anders, ok.

Design is veeeel mooier.

Nokia komt nu ook niet voor niets met een moto-achtige klaptelefoon, ze verliezen klanten kennelijk.

Wilde eigenlijk een n95, maar alweer allemaal berichten over vastlopende telefoons en na 3 uur weer laden dacht ik ik neem eens een keer een ander merk.

Ik ben geloof ik helemaal om, alles werkt probleemloos, zoals ik ook bij Nokia gewend was.
Ik vind alleen het toestel errug veel mooier.

Een blije gebruiker, als ik kritiek heb meld ik me weer....

Gert Jan vdB 01-06-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Vind het nog steeds een pracht toestel heb hem nu sinds maart 2006. Iedereen vind de bediening moeilijk. Ik kan je vertellen deze is gewoon echt motorola. Hij went snel maar het is zeker geen Nokia.

Toestel is erg krasvast, gebruik hem ook tijdens verbouwingen en is nog steeds erg netjes. Geen enkele kras op display buitenkant. Alleen de delen welke niet van aluminium zijn, daar gaat heel langzaam het zwart nu vanaf.

Grootste min punt is alleen de accu. Deze is altijd al snel leeg geweest. 3 dagen met weinig bellen en bluetooth aan toen hij nieuw was. Nu 1 jaar later net 2 dagen met 4 telefoon gesprekken en geen bluetooth aan en dan echt leeg.

Op de wintersport bleven knoppen op de keypad vaak hangen. Mogelijk condens, daarna niet meer gehad..

Pluspunt blijft het opvallende design, robuust, luid, harde trilfunctie, profielen wijzigen via knoppen aan buitenant.

oh ja de camera is heel slecht maar die gebruik ik niet.

Handel 22-05-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Gewoon een zeer degelijk goed toestel,werkt prima via de bluetooth ( heb Parrot).

verder fijne grote toetsen , duidelijk display ,

De foto modus kon beter , maar het is een telefoon , duszz..

razrazr 16-04-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Motorola stond ooit bekend om een slecht bedieningsgemak. De menu's bijvoorbeeld, waren enorm onlogisch ingedeeld. Maar nu ben ik onder de indruk van het bedieningsgemak. Ze hebben niet stilgezeten, zeg maar. Als doorgewinterde Nokia-fan heb ik deze v3i nu als tweede toestel. Ik heb toch weer een minpunt gevonden. Zucht. Het geluid (dat van je gesprekspartner) is om te huilen. Het klinkt als een verkeerd ingestelde compressor-limiter: bedompt en afgeknepen. Toch maar eens de Nokia aan m'n andere oor gelegd ter vergelijking. Het zijn twee werelden. Nokia rules, en niet zo'n beetje ook. Natuurlijk kun je gewend raken aan geluid. Als je drie jaar naar deze Motorola luistert, dan ben je vast gelukkig totdat je een Nokia aan je oor legt. Dan baal je met terugwerkende kracht. Verder is het geluid van de speaker die de ringtones weergeeft ontzettend iel. Een giller gewoon! Conclusie: geniet van deze v3i en koop daarna een ander.

Miss Klaptelefoon 15-04-2007

ONGELOOFLIJK MAAR WAAR!
Ik heb mijn telefoon al zeker een keer of 15 laten vallen: op tegelvloer, op stoep, op een trambaan (rennend) en ga maar door. Als hij valt laat het achterklepje alleen los, het toestel valt niet uit (dus accu blijft goed op plaats) en het heeft tot nu toe slechts op 2 hoeken krasjes.
Ik laat het ook vaak los in mijn tas liggen tussen de sleutels, glazen nagelveil en losgeld. Er zijn tot nu toe maar 2 kleine krasjes op het buiten display. De body is ook hel goed krasbestendig.
En nu komt het mooist! Ik heb hem per ongeluk met de was meegedraait. Het wasprogramma was al zeker 10 min. aan het draaien, toen ik erachter kwam en snel de wasmachine probeerde uit te schakelen. Toen heeft het nog 4 min. centrifugeren moeten verduren, voordat de deur open ging. Hij deed het nog en je zag het water in allebei de displays lopen. In het scherm stond: Plaats SIM-kaart. Ik heb het snel uitgeschakeld, accu eruit en opengeklapt met de toetsen naar bededen, op een handoek op de verwarming gelegd. En ja hoor, de volgende dag deed hij het nog gewoon.!!! De microfoon had wel een week last van het water (heb toen de hele dag met een bluetooth headset moeten bellen), maar die doet het nu ook prima.

Min punten:
-Het geluid vind ik mattig
-Software traag.
-Het scherm is slecht leesbaar in het zonlicht.
-Slechte kwaliteit foto's.
-Geen flitser

Pluspunten:
-De T9 i-tap invoer bij smsen vind ik geweldig.
-Hij is lekker plat en en licht. Het past zo goed in je
achterzak, dat ik af en toe moet voelen of het nog in
zit.
-Hij is onverwoestbaar

Jammer dat Sony Ericsson (beste software) niet zulke mooie klaptelefoons maakt. Ben namelijk verslaafd aan kleptelefoons.

Stonewall Jackson 25-03-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Dit is volgens mij de mooiste GSM die op dit moment op de markt te vinden is en hij werkt nog goed ook.
Als Mp3 speler en camera is dit wel ietsje minder maar een GSM gebruik je toch meestal om te bellen of niet soms...
En heel gemakkelijk om er mee SMS'sjes te versturen.

hollaatchaboi 31-01-2007
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

eej jackos ik heb die telefoon nu een paar weken, had hiervoor een k750i, en deze telefoon kan de goede telefoon voor je zijn maar het ligt eraan waar je hem voor wil gebruiken. ik heb em vooral voor de looks gepakt, de snelheid van het toestel is wat minder maar nooit erg storend (alleen soms als je door de namenlijst bladert). De camera maakt niet heel erg scherpe fotos lijkt op het eerste gezicht op het schermpje maar als je ze daarna op de pc zet zijn ze soms wel goed. zaak is het het toestel erg stil te houden. Ik heb nog maar eenmaal sprake gehad van een vastloper, maar dit kwam volgens mij ook omdat ik te snel op de knopjes duwde. De menus zijn in het begin een beetje onlogisch (SE is veel logischer) maar na een paar dagen heb je hier absoluut geen last meer van. Ik gebruik de telefoon ook om filmpjes op te kijken en dat werkt uitstekend. 15 mb voor een filmpje van 3-4 minuten in uitstekende kwaliteit en geluid. Het geluid van bellen is matig tot goed. vormgeving is perfect, gebruiksgemak matig, degelijkheid is zeer goed. echt een sterke telefoon. ik raad je de telefoon vooral aan als je niet zoveel gebruik maakt van veel spelletjes en andere dingen. bluetooth werkt niet zo goed (bij SE was ie perfect), en verbinding met computer is ook langzaam. Als je echt een handige telefoon zoekt waar je heel snel alles bij de hand hebt en met een mooie camera, moet je even verder kijken. als je echter een lekker stylische telefoon wilt met aardig wat mogelijk heden moet je deze zeker pakken. Ik had hiervoor een technisch betere telefoon maar ik heb zeker nog geen spijt dat ik deze heb gekocht.

Jan Bosma 14-12-2006

Heb 2 jaar een normale V3 gehad, hij heeft al die tijd tussen de
sleutelbossen in mijn broekzak gewoond, toestel is echt onverwoestbaar, zit op
het kunstof onderklepje geen krasje op.

Nu de opvolger uit is heb ik snel de V3i gekocht, ik heb een gsm voor het
bellen en niet voor bakken spelletjes en weet ik veel, ik heb ontdekt dat bij
de V3i de kleine minpuntjes van de V3 (bijna geen geheugen en een erg slechte
camera) glad gestreken zijn, ik ga de beoordeling deels geven op de ervaringen
van mijn oude toestel. Ik had in deze tijd van snelle vooruitgang nooit
verwacht dat ik na 2 jaar weer hetzelfde toestel zou uitzoeken, dat geeft aan
wat voor topper dit is.
Wat ik bijna nog vergeet, als je dit toestel en toetsenbord eens bediend hebt
dan wil je nooit weer een ander toetsenbord, als die gammele losse toetsjes die
ik vaak op andere merken zie zal ik nooit weer aan kunnen wennen

Zeilsterr 06-12-2006
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Sinds een paar maand ben ik helemaal niet meer blij met dit toestel. Als ik bel
of gebeld wordt, dan duurt het minstens 10 seconden voordat het toestel contact
maakt. Tot die tijd is de lijn gewoon dood! Valt me zo tegen, had veel solider
toestel verwacht. Ook al istie nog zo mooi....

Heb 'm sinds april

Martin 49 28-11-2006

Prima toestel maar nu heb ik een probleem met de Parrot CK 3100. Zolang de
telefoon niet is aabgesloten op de autolader werkt alles prima. Als ik hem
echter aansluit op de lader dan blijft het scherm permanent aan. De garage
heeft alles al nagekeken en kan niks vinden. Zijn er meer mensen met dit
probleem??

RRooze 24-11-2006

Ik heb deze telefoon nu 2 weken. Wat een mooi toestel! Menu is duidelijk (zelfs
voor iemand die voor het eerst van Nokia overstapt), styling fantastisch.
Helaas heb ik hem al weer terug moeten sturen. Het toestel ging helemaal uit
zichzelf proberen verbinging met mobiel internet te maken, andere functies
werken niet meer, de toetsen zijn compleet dood. Als je het verbinging maken
stopt, begint hij na 30 seconden spontaan opnieuw ?! Bellen is onmogelijk
geworden, en daar is hij toch voor?

SJaak22006 10-11-2006
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Heb deze telefoon al bijna driekwart jaar ofzow. Heb last gehad van stof onder
het beeldscherm maar is snel en gratis gerapareerd. Het blijft gwoon een mooie
telefoon met goede bediening en handige toetsen. Het design en gebruiksgemak is
geweldig. Batterij kan beter maar dat is voglens mij bij iedere telefoon.
Gewoon een goed ding dat doet wat het moet doen en het design is helemaal
TOP!!Geen plastic zooi maar mooi afgewerkt alluminium.

Pieter123451 05-10-2006

Prima toestel!
Plat, chiq en stevig door een stevige behuizing.
Sterk toetsenbord.
Doet alles wat je wilt en nog meer.
Krijg veel positieve reacties op dit toestel, dus anderen zijn net zo
enthousiast als ik erover.
Kunt telefoon ook makkelijk aan PC koppelen met bijbehorende kabel en software.
Kunt vervolgens je eigen MP3, video en plaatjes erop zetten evenals je agenda
synchroniseren, telefoonboek etc.
Bluetooth werkt perfect: meldt zich binnen 1/2 seconde aan op mijn Nokia
bluetooth carkit. Geluid is dan ook perfect!
Menu's en volgordes daarin naar eigen keuze aan te passen en steekt logisch in
elkaar.

Kortom: kopen deze!

Scroller 26-08-2006

Heb deze prachtige v3i nu een aantal weken en ben er zeer tevreden mee. De
telefoon ziet er echt heel mooi uit en komt erg degelijk over! De accu gaat
ongeveer 4 dagen mee bij normaal gebruik, bij camera en mp3-speler functie is
ie sneller leeg. Probeer je telefoon niet tussendoor op te laden, maar alleen
als deze echt leeg is, zorgt ook nog voor een langere levensduur. De telefoon
is gemakkelijk te gebruiken zonder de handleiding door te lezen. Voicedial
werkt erg goed en gemakkelijk. Heb ook geen problemen met het opslaan van
berichten. Bij mp3's, foto's, filmpjes enz. kan je kiezen of je dat op de
telefoon of het geheugenkaartje wilt opslaan. Bij mijn telefoon zat een microSD
van 64mb en een handsfree set, volgens mij wel standaard. Over de
geluidskwaliteit ben ik ook zeer tevreden, logisch dat het niet klinkt als je
hifi-set... gewoon mooie duidelijke tonen. Al met al ben ik zeer tevreden en
hoop deze telefoon nog lang te gebruiken, alleen al om het uiterlijk!

Esprit 19-08-2006
Geschreven voor: Motorola RAZR V3i zilver

Mijn toestel bleek al vanaf begin een defect te hebben.
Willekeurig wel of geen geluidssignaal bij inkomende gesprekken en/of sms.
Op het scherm wel te zien dat er gebeld werd, of dat er een sms binnen kwam,
maar soms geen geluid.
Is nu dus al in de reparatie.
De winkel wilde niet ruilen voor een nieuwe, schandalig!
Zit nu 3 weken zonder.
Wie kent dit probleem van de Motorola Razr V3i ook?

Mr. Arie 07-07-2006

Ik heb de zwarte uitvoering van de V3i nu een kleine twee maaanden en het is
een supertoestel. De vormgeving is fantastisch (vinden ook de mensen om je
heen). Ook met name de keypad ziet er gelikt uit. Toestgrootte is prima, geen
gepiel.
Prima geluidskwaliteit, groot bedieningsgemak, voldoende mogelijkheden,
geheugen voldoende uitbreidbaar (heb zelf 256 mb erin gezet).
Bluetooth werkt ook goed. Koppeling met andere phones is zo geregeld en werkt
ook prima met carkit (ik heb een Parrot).
De V3i is constructief ook veel beter. Met name vondt ik de voorganger de V3
erg kwetsbaar op de scharnieren.

Nadelen van het toestel vindt ik dat de overdracht van bijvoorbeeld MP3 tjes
via bluetooth traag gaat en de opnamekwaliteit van de camera/video is niet
super. Fotos zijn altijd wat wazig.